Tietovisailua

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
King Kostya
Brawler

Re: Tietovisailua

Viesti Kirjoittaja King Kostya »

Jos puhutaan Rauhalasta ammattikehiin niin veikkaisinpa, että kaverista olisi tullut yleisön suursuosikki. Kaikki menestyvät amatöörit eivät pärjää ammattilaisena, mutta Rauhala olisi varmasti ollut tyylinsä puolesta sopiva.
And I have seen the healing hand of God
Reaching out and mending broken hearts
Taste and see the fullness of His peace
And hold on to what's being held out
The healing hand of God
peugeot807
Club Fighter

Viesti Kirjoittaja peugeot807 »

Rauhala lähti Vaasaan opiskelemaan ja sivistymään. Kävi kuulemma Vaasan saleilla ja tapasi itse evankelista Koskimiehen.

Taitaa olla tätä nykyä kravattihommissa. Varma valinta.
Leevi_P
Prospect
Prospect

Viesti Kirjoittaja Leevi_P »

Viimeinen 15-eräinen ei-titteli ottelu oli?
Markus K
Club Fighter

Viesti Kirjoittaja Markus K »

Kuva Kuva
KuvaKuva

Kuka ei kuulu joukkoon?
haapis
Club Fighter

Viesti Kirjoittaja haapis »

Leevi_P varmaan kyselee Buck Smith vs Harold Brazier matsin perään joka oteltiin 27.9.1990 Oklahomassa.
jone
Contender
Contender

Viesti Kirjoittaja jone »

kuka Suomalainen on toiminut toisen nyrkkeilijän tuomarina sekä vastustajana,kyse on ammatti nyrkkeilystä,voi olla useampikin?
Akhilleus
Brawler

Viesti Kirjoittaja Akhilleus »

jone kirjoitti:kuka Suomalainen on toiminut toisen nyrkkeilijän tuomarina sekä vastustajana,kyse on ammatti nyrkkeilystä,voi olla useampikin?
Heti kättelyssä tuli mieleen Suomen tällä hetkellä paras tuomari Anssi Peräjoki, joka natsaisi iän puolesta.

Boxrecistä löytyi myös varmistus -> tuomarina ja vastustajana Kai Kauramäelle. :)
Sic vis pacem para bellum.
jone
Contender
Contender

näin juuri :wink:
jone
Contender
Contender

kenen kahden maailmanmestarin nimi kirjoitus on minun hieronta pöydässä,vinkkinä,molemmat ovat olleet suomessa mutta vain toinen otteli ja toisen ootelu peruuntui?
Akhilleus
Brawler

Notkea Keyser taisi jo oikean vastauksen heittää, mutta jos jostain kumman syystä vastaus ei olisikaan oikea niin... Valuevin tilalle kävisi myös Brewster. Samassa illassa, jossa Vallun ja Lamonin piti otella, hanskasi myös maailmanmestari Braekhuis. Hitto oisitko sä voinu päästä kähmimään ihanaista Ceciliaa...?

Braekhuis & Brewster
Braekhuis & Valuev
JanneR
Prospect
Prospect

Viesti Kirjoittaja JanneR »

Missä ottelussa on ottelijoiden välinen piste-ero on suhteellisesti laskettuna suurin ottelun päättymishetkellä? piste-ero/ otellut erät.
Kyseessä yksi pistekortti.
jone
Contender
Contender

Akhilleus kirjoitti:Notkea Keyser taisi jo oikean vastauksen heittää, mutta jos jostain kumman syystä vastaus ei olisikaan oikea niin... Valuevin tilalle kävisi myös Brewster. Samassa illassa, jossa Vallun ja Lamonin piti otella, hanskasi myös maailmanmestari Braekhuis. Hitto oisitko sä voinu päästä kähmimään ihanaista Ceciliaa...?

Braekhuis & Brewster
Braekhuis & Valuev
Valuev oikein,Cecilia väärin mutta autetaan sen verran että kyseinen nyrkkeilijä toimii samassa tallissa :D
Markus
Journeyman

Viesti Kirjoittaja Markus »

jone kirjoitti:kenen kahden maailmanmestarin nimi kirjoitus on minun hieronta pöydässä,vinkkinä,molemmat ovat olleet suomessa mutta vain toinen otteli ja toisen ootelu peruuntui?
valuev ja abraham?
Akhilleus
Brawler

Keyser Söze tosiaan mua aiemmin veikkasi Abrahamia toiseksi ja siihen viestissäni viittasin. Nyt Keyzerin viesti on kuitenkin mystisesti kadonnut...

???
jone
Contender
Contender

Markus kirjoitti:
jone kirjoitti:kenen kahden maailmanmestarin nimi kirjoitus on minun hieronta pöydässä,vinkkinä,molemmat ovat olleet suomessa mutta vain toinen otteli ja toisen ootelu peruuntui?
valuev ja abraham?
täysin oikein :D
Akhilleus kirjoitti:Keyser Söze tosiaan mua aiemmin veikkasi Abrahamia toiseksi ja siihen viestissäni viittasin. Nyt Keyzerin viesti on kuitenkin mystisesti kadonnut...

???
joo tuota viestiä en kerennyt näkemään,sinänsä hauskoja tapauksia molemmat,kumpaakaan en itse hieronut :cry:
Vastaa Viestiin