MOSKU ON LAPISA

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista
Mosku
Champion
Champion

Kämppä missä olen,naapuriperhe on Afganistanista,Kabulista.Aina ystävällisiä kaikki,lapset ja vanhemmat.Harva se päivä ne joko tarjoaa mulle ruokaa oveen koputtaen tai partsilta.Tällä kertaa sain just äsken sikäläiseen tyyliin tehtyä leipää minkä sisällä oli kanaa...
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Huomisiltana lähen taas kaverin mökille,laitetaan verkot järveen ja aamulla ne nostetaan. Ei kiinnosta yhtään viettää aikaa siellä korvessa mutta samapa tuo onko sitä siellä vai täällä kaupungilla ku nyt ei ole töitä.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Tästä ikkunasta ja partsilta näkyvä maisema on muuttunu parissa yössä hurjasti,se oli 2pv sitte lähes täysin vihreä,nyt vihreänä vaan kuuset ,männyt ja katajat. Hyppään pikapuoliin pyörän päälle ja haen nuuskaa kaverilta,illalla korpeen.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Sain hommia ens vkoksi,siinä ei tosin kauaa mene,leivinuuni pitäis kuulemma tuhota,eli lekahommia.Oon kyllä vähä ihmeissäni miksi joku haluaa purkaa leivinuunin...En ymmärrä,se ku on täällä Lapissakin jo aika erikoinen näky.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Jätin mökkireissun väliin.Käväsin just keskustassa,Elastinen heitti siellä keikan minkä kävin kattomassa kastuen kunnolla vesisateessa...Aikomus on viettää täällä vielä 2 vkoa.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Huomenta.Maisemat,ruskan värit alkaa olla parhaimmillaan ja kun tästä ikkunasta näkee Kemijoen ja ainaki 10km päähän ,huomaa lehtipuiden määrän kuinka ne on oikeestaan kaikki joen lähistöllä.Kaveri suositteli uimahallissa käyntiä,se aukes tunti sitte,ei kiinnosta yhtään,mieluummin lähen tunniksi ulos kävelylle,juon tässä vielä kupin tai kaks,puen tuulipuvun sateen varalta,pipon ja hanskat ja pyrin käveleen paikoissa joissa en oo ennen kävellyt.
MOSKU
Vastaa Viestiin